godlo                logo22

 

 

I MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PROGRAMOWANIA

W SCRATCH`U "KATOWICE KODUJĄ"


 

1. Organizatorzy konkursu:

Szkoła Podstawowa nr 27 im. Władysława Szafera

ul. Łętowskiego 18

40-648 Katowice

 tel. 32 202 81 88

 

Osoby odpowiedzialne:

 Małgorzata Mikos – Widera

 Agnieszka Powolna

 

2. Cele konkursu:

 - rozwijanie zainteresowań informatycznych wśród uczniów

 - stymulowanie kreatywności i logicznego myślenia.

 

3. Adresaci konkursu:

 Adresatami konkursu są uczniowie klas IV – VI wszystkich szkół podstawowych w Katowicach

 

4. Temat:

 W roku szkolnym 2016/2017 projekty wykonujemy o naszym mieście Katowice

 

5. Etapy konkursu:

I etap

 Zgłaszanie projektów - do 19 maja 2017

 Zgłoszenie projektu do konkursu odbywa się poprzez wysłanie pliku lub linku do projektu utworzonego na stronie https://scratch.mit.edu/ na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Projekt musi być udostępniony dla innych. W zgłoszeniu należy podać informacje o autorze, nauczycielu, szkole oraz adres (link) projektu. Szkoła może zgłosić dowolną ilość projektów.

 II etap

 Finał – 25 maja 2017 godz. 9.30

 Miejsce – Szkoła Podstawowa nr 27 w Katowicach

 W finale wezmą udział uczniowie - autorzy 12 najlepszych projektów wyłonionych przez Komisję Konkursową po I etapie. Finał polega na wykonaniu projektu z wykorzystaniem wylosowanych zestawów bloków w czasie 60 minut. Zakończenie konkursu oraz wręczenie dyplomów z nagrodami przewidziane jest na godzinę 12.30.

 

 

Regulamin konkursu „Katowice kodują"

 

  1. Celem konkursu „Katowice kodują" jest rozwijanie zainteresowań informatycznych wśród uczniów oraz stymulowanie kreatywności i logicznego myślenia.

  2. W konkursie mogą brać udział uczniowie klas IV – VI szkół podstawowych.

  3. Konkurs składa się z dwóch etapów.

  4. Etap I polega na przygotowaniu przez uczestników konkursu indywidualnie projektu
    w języku Scratch. Projekt powinien zastać przygotowany na określony przez organizatorów temat.

  5. Zgłoszenie projektu do konkursu odbywa się poprzez wysłanie pliku lub linku do projektu utworzonego na stronie https://scratch.mit.edu/ na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Projekt musi być udostępniony dla innych. W zgłoszeniu należy podać informacje o autorze, nauczycielu, szkole oraz adres (link) projektu.

  6. Projekt musi być wykonany samodzielnie przez autora i nie powinien być remiksem innego projektu. Projekt może być wykonany pod kierunkiem nauczyciela czy opiekuna.

  7. Zgłoszenie projektu do konkursu jest równoznaczne ze zgodą na jego wykorzystanie przez organizatorów do promocji konkursu i promocji nauki programowania w języku Scratch.

  8. Etap II (finał) organizowany jest po zakończeniu I etapu.

  9. Uczestnikami finału (finalistami) są osoby zakwalifikowane przez Komisję Konkursową na podstawie oceny zgłoszonych w I etapie projektów nie więcej niż 12 osób.

  10. Etap II konkursu polega na wykonaniu projektu z wykorzystaniem wylosowanych zestawów bloków.

  11. Komisja Konkursowa ocenia projekty pod kątem zaawansowania technicznego, samodzielności, oryginalności i jakości wykonania. Komisja Konkursowa może zadawać pytania autorom projektów.

  12. Na podstawie wyników II etapu Komisja Konkursowa ustala zdobywców I-go, II-go i III-go miejsca oraz przyznaje wyróżnienia. Dopuszcza się możliwość zajęcia tego samego miejsca przez kilku uczestników finałów.

  13. Laureatami konkursu zostają zdobywcy trzech pierwszych miejsc.

  14. Konkurs organizowany przez Szkołę Podstawową nr 27 im. Władysława Szafera
    w Katowicach.

  15. Do przeprowadzenia konkursu organizatorzy powołują Komisję Konkursową.

 

JSN Solid template designed by JoomlaShine.com